Danshelg

- får säga att helgen för de mesta dels bestått av dans, kom underfund med att jag tränat hela helgen.. Barndansen idag, får säga att där kan allt hända alltså. Ett gott skratt får man alltid och jag måste bara nämna deras otroligt tekniska vattenflaskor.  Det är längre inte någon enkel vattenflaska, bestående av en flaska ( såklart) och ett hål, att dricka ur utan Lock, knappar för att få upp lock med, sugrör inuti flaskan så barnen inte behöver hälla i sig vattnet, .. etc. hahaha, Herregud det är en hel vetenskap!

Och nu har Majsan lämnat Kalmar. Vår egna, Uniteds lilla Maja. ♥ Jag har väl egentligen inte insätt det, inte att det var på riktigt men förut när jag besökte Tinas blogg så bara slog det mig hårt som f'n,som en örfil. Maja har vidgat sina vyer och flyttat till Göteborg och det är faktiskt vår, Uniteds sista termin att tävla tillsammans. Det känns, vad ska jag säga .. konstigt ? Jag kan inte sätt ord på det. Men ända sedan förra sommaren ( kanske ännu längre tillbaka.. ) så har de varit lite osäkert om hur länge vi skulle hålla på. Någon nämnde att hon kanske skulle flytta efter studenten, en annan skulle ut i världen och ännu en till skulle nästan sluta. Men de har aldrig blivit genomfört. Ni förstår, vi alla sex har hållit fast i Kalmar och i dansen och inte genomfört något av de vi nämt vi skulle göra på egen hand. Vi har gjort allt tillsammans! Men Majsan hon har faktiskt genom för något, på egen hand - stått på egna ben och nu flyttat. Så de jag vill komma fram till är att jag är stol över henne. Visst är man innerts inne ledsen över att de är slutet för united att tävla, men det kommer aldrig bli något slut för United som en grupp, som systraskap. Fast någon ger sig ut längre bort än de andra så kommer vi alltid att hålla ihop, för vi är United.

image51

Kommentarer
Postat av: Tina

Och nu började jag gråta. Vi måste sluta vara sådär blödiga. Puss

2008-03-02 @ 22:39:42
URL: http://www.fluentgal.blogg.se
Postat av: Camilla

jag också, men jag älskar oss! alltid!

2008-03-03 @ 20:15:50
URL: http://camlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback