3 måsten

- Och äntligen kommer man in på blogg. Kan väl ha överseende med att de byter plattform eller vad de nu säger att de gör, men snälla ? lite bättre och lite snabbare tack. Jag har höga förväntningar när de är färdiga må jag säga.
Iallafall, nog om det - nu är jag inne och en uppdatering är på plats, inte sant?

Igår spenderades kvällen tillsammans med Robin. Han bjöd ut mig på kina resturange och det går inte att beskriva hur gott det var, haha. Sjukt länge sen jag åt kinamat och ännu länge sen jag var ute och åt. Jätte gott och jätte trevligt!  Senare blev det "so you think you can dance" och glass med chokladsås.

Idag har man blivit fotad av Patricia och sen blev det att glida hem och plugga spanska. Imorgon bär det av till Stockholm. ÄNTLIGEN! och jag måste verkligen checka av allt. Fast det är inte så jädra mycket som är med har jag kommit underfund med - kommer köper allt där känns det som, haha.

OBS, nu är det ju so you think you can dance AGAIN ♥ icke att missa- vi hörs senare. puss

414171-104


Tre måste innan jag återkommer till Kalmar
Jacka från Gina, Skor från monki och linne från sidandsally ( fast hört rykten om MQ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback