21mars

- Och nu har i stortsätt alla åkt hem. Rätt slut om jag få vara ärlig, min släkt är inte precis ljudlös - men den är bra och trevlig ♥ Massor med finfina presenter har man fått, eller rättare sagt - massa med finfina pengar. För det var det som blev och det kommer så väl till pass, och uppskattas ännu mer - STOCKHOLM här kommer jag. Tack alla!  Tro mig minnsan se att mamma åter stå i köket och lagar mat för andra gången idag. Ätit mig mätt på både mat som tårta och kakor.. herregud, förstår inte hur jag ska få ner mer. Men övriga i famlij är hungirg så.. Iallafall, farmor gjorde som vanligt jätte fin tårta och min morbror hade som vanlgit gjort något spännande med de pengarna jag fick av honom. (Förra gången var pengarna mellan två träplattor som han skruvat ihop.) Idag var de ner rullade i en penna. Ska vi säga så att det var problem med att få upp dem, haha. Farfar hörde lika dåigt som vanlgit och kusin lika busigt som vanligt. Cissi har ju kommit också, kusinvitamin - hon är gullig men med allt för stora öronhänge i öronen, men hon kommer väl över det ;D hahah

Innan jag går måste jag bara berätta ,för er som har missat det på något sätt - Det snöar!! För nån månad sen sa jag det med en lätt ironisk ton i orden "jag slå vad om att de kommer snöa på min födelsedag" och vad GÖR det inte?
vart är min härliga vår sol? vart har den tagit vägen.. usch. Iallafall nu måste jag kila. Familjen väntar. ♥

414171-95  414171-96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback