The end it's not near, It's here.

åh, alltså snälla.. Hur blödig får man egentligen vara på en skala.
Jag slår nog fan mig alla. Tappat räkningen på hur många gånger jag suttit och gråtit idag.. 

Kollat färdig på hela O.C säsongerna nu och de absolut sista avsnittet grät jag igonom hela. Dock så tvingade min mamma mig att avsluta mitt upp i slutet
( då jag hade 10 minuter på mig att komma till min kiropraktor, fast de kommer vi till senare..) så fick senare se om de sista 5 minuterna och började då gråta igen..
& Nu så var mamma & jag full gång (igen) då vi såg på Extreme home makeover. Huset de gjorde om var till en flicka som hade cancer. Hon var så söt och blev så glad att mamma och jag började gråta, Lyckat.. haha

Iallafall, som sagt var jag hos kiropraktor idag, sista gången tills vidare. Får ju vila upp mig från dansen ett bra tag nu så hoppas att de fixar sig.

Ni kanske har märkt det, men mina dagar är rätt enformiga nu och kommer också vara ett tag famöver. Sommarjobbar ju enda tills 4 Juli. Sen kommer de banne mig hända saker på mitt sommarlov! En hel del som redan är listat och en hel del som ännu inte är listat eller änns bestämt. För er som intresserar er vad som kommer att hända för mig framöver, läs gärna de raderna här under och ni som absolut skiter i vad jag ska göra kan redan nu hoppa till sycket längst ner. .

- Jobba. 16 Juni - 4 Juli + lite i augusti (?)
- Marknad. Redan nu på fredag den 27 Juni
- Hårmodell tillsammans med Steff m.fl. 3 Juli
- Till Ullared med mamma, Sanna & Sannas mamma. Någongång under v27.
- Till skåne tillsammans med Towe & träffa Peter. 28 Juli - ? 
- Camp Gala.  7 - 10 augusti 
- Träffa Frida & Sandra, fler tal gånger
- Till Göteborg med älskling (?) 
- Shoppa. som in i helvete
- Festa! ( Ett måste med Kristin ;D)
- Träffa Simon. 
- Klassträff
- Få ner Cissi till kamar/få upp mig till stholm, mycket enklare föresten.
- Köpa system kamera
- Gå på stan med Oscar. 
- Filmkväll, mys och en hel del annat med Arnel
- Hjälpa Steff, fota m.m
- Sola & bada. Hela sommaren, haha
- Njuta av sommarlovet 

Säkert glömt en del... Men never mind!
En hel del jag ändå kommer ihåg som ja ska hinnas med så bäst att sätta fart.
Skall skicka iväg ett sms till Arnel och se om han vill umgås med mig..
Har en svag känsla av att han mer än gärna vill ge igen för alla de gånger jag tyävrr inte kunnat vara med honom under våren.. Fast jag håller tummarna, hjälp vad jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback