uppdatering live ifrån jobbet

Fika paus nu igen, hinner med en hel del på alla våra raster
så hinner nog fixa ett inlägg också. 

Idag klockan 4.30 var jag uppe och varandrade. Jag var helt bomsäker på att
min väcka klocka hade ringt. Jag klädde på mig och förstod inte varför jag
var så fruktansvärt trött.. Fick sedan syn på klockan på min DVD och såg att
klockan inte alls var vad jag trodde att den var. Jag tog av mig allt igen, 
kröp ner i sängen och sov en timme till!
Förstår att när klockan väl ringde var jag som ett vandrande lik..

Nu är jag rätt pigg igen. Slutar om timme dryg sedan blir det hem.
Skulle egentligen ut och spinga idag men såklart glömde jag kläder.. duktiga Louise.

Nej nu får jag gå.
En kraft tag till måste göras sen hör jag av mig igen.
have it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback