Typiskt sommarväder

Klockan är åtta och jag har precis skickat iväg beställning på bilder från kameran.
Längtar redan på att de ska dimpa ner i brevlådan,
men troligtvis kommer de dröja ett tag.. Och på tal om bilder, mycket trist att blogg.se
typ hackar och att man inte kan ladda upp bilder. Har, om vi ska säga så,
ett antal bilder från gårdagen.. skolavslutning själv, studentbilder etc.
Ja som sagt, igår var det skolavslutning och Fia och Cam tog studenten.
De var jättefina och gud så god mat det bjöds på, haha :)
Angående min egen skolavslutning, var det väl inget att jubla om.. I Aulan fick vi lyssna
på deprimerande musik och på vår rektor som läste precis innantill..
Men jag ska inte klaga, de positiva vägde ändå upp allt sedan då vi hade
stor gruppkram tillsammans alla i klassen och med vår klassförståndare, Sara. ♥ ;D

Iallafall, första dagens på sommarlovet och vad ska man säga?
regnet öste ner här på förmiddagen och himlen har enbart varit svart.
tråktråktråk, men vad hade man väntat sig.
Typsikt sommarväder eller var brukar man säga?
Och nu ser jag en glimt, från vardagsrumms TV som står och spelar att vädret
kommer inte att bli bättre. De kommer inte regna men solen, den verkar gått i ide..
Fast har jag haft fullt upp - Robin slutade idag och har varit hos honom
hela eftermiddagen.

Nej nu måste jag hjälpa mamma med resultatlistor från SM.
Jag återkommer ikväll,  förhoppningsvis med massor av bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback