Sista måndagen



Godkväll mina socker toppar, allt bra? ;D äh, sluta klaga! snart kommer värmen! Till min fördel faktiskt då jag gå på sommarlov på fredag, ÄNTLIGEN!
Fast måste säga att veckorna har gått otroligt fort, och varit en hel del underhållande. Rasterna slår nog alla, haha Som tillexempel våra hockey matcherna, som alla gånger har vunnits av mig, haha. Inte visste ni att jag att var en hajare på hockey inte ? :D

Hade tänkt att skriva ännu mer, men något sinnes sjukt program på 4:an lockar..
Fråga mig inte varför, men kan jag bara inte sluta kolla & då blir bara inlägget sluddrigt.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Carolina

Hockey?? Men är itne hockeysäsongen över??:o)

2008-06-30 @ 22:01:51
URL: http://finastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback