Sigge lito!






Vet inte hur länge jag sprang runt efter denna krabat.. för att få en enda bild på honom när han var mitt framför mig och kollade med sin otroligt söta hundögon. Men icke, var ju en evighets göra, och ändå så fick jag ingen bild som jag blev riktigt nöjd med..

Hunden heter föresten Sigge. Söt och lagom nyfiken. Mest på upptäcksfärd och inte de minsta utåtriktad om man inte har någoting han kan käka. Gillar långa skogs promenader och (efter den här helgen) ogillar människor som trycker upp kameror i ansiktet på honom.. nanana

Iallafall, fokusera på hur söt han är och lägg inte något större intresse på hur jädra ful bakgrunderna är.. En bil, en fot, fan han rörde sig ju hela tiden. Jag som är van att fotografera, typ blommor (?) .. blev medveten om att andra saker inte stå stilla för en sekund.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback