Scrapbooking

En titt i min scrapbooking bok? varför inte, varsågoda..


..Peter & jag. Finns nog ingen bild på oss som är värre än den här, haha


i'm just say, LOVE


Höstlovet hos peter 07.



& den här har jag suttit med idag.

Dock tog fantasin och energin slut..  Systrar i jeans, är halv färdig för tillfället
men hjäälp vad snygg den ska bli när den är färdig, haha.
Bara för att jag gillar oss så mycket :) Vänta och se bara!

Har 100 bollar i luften nu, förra veckan gjorde jag inget - nu gör jag allt och lite till. För de första sitter jag och pärla för fullt och gör både halsband som öronhängen. Samtidigt sitter jag här och gör en ny stilmall till bloggen och fixar med header etc.
& nu har jag börjat med att scrapbooka igen, hjälp säger jag bara! 
Att jag aldrig lär mig att avsluta något. De påstår vara något typiskt för vädurar.. 

Fast på jobbet sköter jag mig bra!  Inom städningen gör jag iallafall färdigt allt, innan jag börjat på något nytt. Dock tycker inte mamma att jag har något struktur alls, hon skulle bara veta! Iallafall, Idag har det gått lika bra som igår, har möjigtvis varit lite tröttare.. Lägenheterna är färdiga och vi har flyttats upp till villorna, det går fort! 

Fick mig ett gott skratt idag också då Oscar berättade att han hade sagt att hans kompis hade två moppar som stod oanvända, och att han funderade på att ta en till jobbet.
Hans moster hade då tyckt att han var otroligt söt som tog så allvarligt på jobbet.
& hade då sagt att moppar finns det gott om på jobbet så det behöve han nog inte tänka på! De kompiska i det hela var att  Oscar snackade om mopeder och inget annat, haha.
och att han hade tänkt ta och låna en sådan för att slippa bussen :D

NEJ! hjälp, det är ju tisdag idag & vi alla vet vad det betyder.
& här sitter jag.. Nej inte länge till! Det är ju Gossipgirl
och jag har banne mig missat första 15 minuter.
Ni vet att ni älskar mig ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad pysslig du är. Vill gärna se resultatet sen. Systar i jeans lär bli klart bäst;)

2008-06-17 @ 23:34:18
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: peter

iii :)

2008-06-18 @ 18:18:34
URL: http://kjarsgard.blogg.se/
Postat av: Fatma

Snyggt! :)

2008-06-21 @ 16:21:45
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltså, detdär med scrapbooking verkar ju riktigt coolt. Du hade pysslat ihop det grymt snyggt måste jag säga :)

2008-06-23 @ 19:30:14
URL: http://selp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback