OK i admint, i'm a shopaholic

Mina shoppning inköp har legat på is ett tag. Ni kanske märkt det..
vad vet jag, men en sak är säkert  - Jag har lagt märket till det.
Nu börjar det faktiskt bli ganska frustrerande.
För mina ögon gapar min garderob tom, mamma kommer inte in -

men för mig känns det som om jag inte behöver böja mig längre..

Nu går det inte längre att vara spara, jag måste Slösa - jag är slösa!

..

därför har jag nu tagit mig i kragen. 


T-shirt med text är från PM, ( blivande "untied tröjan", haha) 
 De svartvita skorna från Kalmar outlet & de röda ballerina skorna från arnolds.
Passa också på att lägga in tröjan som jag nämnde för typ 100 år sedan.
Den som var så typiskt mig, om ni minns?
Iallafall, tröjan köptes på only för 79:- var liskom inget att snacka om, haha
- den skulle jag bara ha!

vad skulle vi ta oss till utan kläder och skor?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lollo, du får inte tro att jag var förvånad igår över att du var så snygg. Hoppas du inte trodde det. Jossan sa ju det, men det var inte menat så. Du är ju alltid snygg;)

2008-06-03 @ 23:32:09
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Sofia

BTW, du kan ju få låna mina träskor någongång=)haha

2008-06-03 @ 23:32:44
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: kaptenen

jag har en låt där de sjunger precis dendär textbiten, hähähäh.

PUSS

2008-06-04 @ 16:44:23
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback