Marknad



Sen över 14 år tillbaka har både jag och pappa gjort något alldeles eget på somrarna, något som var bara vår grej - marknad. Som barn var det de bästa jag visste och nu bara älskar jag det. Finns inget bättre ( nu ljuger jag, men de blir lite mer kryddat då ;D ) än att  gå och äta kroppkakor med pappa eller att glida förbi alla leksaks stånden och minnas. Jag kan väl inte mer än bara tacka pappa att han drog med mig dit som två åring.. haha!

SOm ni förstår har det än en gång varit marknad. & detta är så viktigt att jag tog ledigt från jobbet ett par timmar. Ni tror väl inte att jag är klok ;D men detta är verkligen en höjdpunkt. Som vanligt gick pappa och jag och åt kroppkakor och till min förvåning hittade jag ( än idag) en hel del grejer. Vårt rekord för hur länge vi har varit där är 7 timmar, idag blev det dock bara 4 och en halv. Men det räckte, men säg mig - kan ni slå rekordet ? 7 timmar..

Iallafall, skickade ner killarna  till källaren för ett tag sedan. De ville spela pingis och jag tyckte det var en utsökt idée, haha. Fick jag lite tid här då,usch jag är blogg skadad..erkän, ni är det också? ahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback