helgens event



Igår slocknade jag efter träningen..
snabbt!
haha, orsaken till varör det inte blev någon uppdatering.
Men jag tror ni överlever! Nu är jag här och det är huvudsaken, inte sant?

Helgen event är något av det bästa! 
I fredags hade vi ettor jenny challange de vill säga utklädnings dag 
+ stationer och lekar! Långt gick vi men sinnes vad roligt det var.
es07c var utklädda till rockband och om vi inte vinner vet jag inte vad jag ta mig till.

I lördags var det spring break till 100%.
Chillade i parken en bra stund! Gled sedan vidare till SB runt 9 tiden.
Träffade ännu mer folk och allt bara dansade! haha 
Sluta med att man slocknade i bilen hem sen, haha ansvarsfulla Louise! :D
Iallafall, Hel galen kväll och minnes värd, fyfan!

Nej nu måste jag glida vidare, måndag igen och skolan har precis börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback