Helgens event

En sen uppdatering men heeej! i'm BACK!
Gud vilken helg det har varit. SM i hovet är inte att leka med ;D
Dra en kort summering om helgens event, kanske intressera ett fåtal?





Fredagens bussfärd gick galant, med både mean girls och honey spelade på Tv
gick det rellativt snabbt upp. Stannade i ringarum och käkade och passade
på att glassa i solen ca 20 minuter. Rena bastun! Träffade också på
Martin och en härlig pratstund hanns med. Färden gick vidare och kom upp till
storstaden runt 18.00. Mycket fina hotellrum, dock saknade vi nog alla polen..
Iallafall, efter mycket om och men fick vi vår efterlängtade middag,
bestående av en halv portion pasta och köttfärssås.. vi betalade halvt pris!

Lördags morgonen började 05.30 med dusch och spackel.
Lösögonfransarna på, håret fast sprayat och frukost upp äten -  
CHECK nu var vi färdiga för disco tävling!
Startade upp med singel och det kunde fa inte blivit bättre.
Vi var 128 startande i SM-klassen över 16, alltså den högsta klassen.
För er som inte vet tävlar jag i den näst högsta klassen, star.
Iallafall dansade 1 * 3 minuter och känslan man få när man står där
på golvet är obeskrivlig. Att det kan vara så jädra underbart att dansa!
Slutresultatet i singel disco för min del, blev att jag nu är 14:e bäst i Sverige
på singel disco! 

Efter denna prestation var jag helt slut
och jag kunde lika gärna åkt hem efter detta!
Men icke, nu var det bara att tag i paren och gå ut och köra lika hårt här.
Och de gick inte precis dåligt här heller, Towe & jag var så sjukt taggade.
Var omkring 61 startande och också här tävlade vi i SM-klass.
Slutade det med att vi åkte ut innan semi och hamnade på en 25 plats.
Ingen kan vara nöjdare än vad vi var och är!
Klockan 24.00 slockande både jag och mamma i våran dubbel säng.
Ny duschade och medvetna om att om 5 och en halv  timme skulle vi upp igen..

Söndagen var gruppdiscons dag.
Dock hade en insident hänt dagen tidigare, Tina hade skadat knät!  
Och inte en liten skada, knät var blått och Tina haltade.
Vrågan var, vafan ska vi göra nu? Fast vi tog oss i kragen, drog på oss våra röda
 lackkläder och gick ut på golvet och tävlade med 5 medlemmar.
Vi gjorde vårt bästa, om vi tänker på omständigheterna.
Vi åkte ut innan semi, men vi kommer alltid vara oslagbara. Föralltid UNITED!

Ojojoj, det blev inte lite text detta, haha.
Nu är iallafall dansen färdig för denna termin.
Känns både skönt med ändå tråkigt.. Vad ska man göra nu för något då?
Nu vet iallafall att jag ska slå mig ner framför TV och kolla färdig på lost med far min.

Over and out babys!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! :D

2008-06-11 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback