S står för Sverige


Jag måste medge att jag faktiskt försökte.

Hade laddat upp med all nödvändigt proviant som behövdes för att överleva, CHIPS!  
Jag höll ut, i 5 minuter.. sen gav jag upp.
Jag hejar på Sverige, fast på avstånd. Jag behöver inte sitta bänkad framför TV
för att visa mitt stöd. Jag behöver inte skrika eller vara högljud ( som min far)
för att känna att jag är med i matchen. Jag kan sitta här, rakt upp och ner och skriva
who, HEJA SVERIGE! för att jag ska känna mig delaktig. För sån är jag, haha
Jag måste inser att fotboll inte är min grej..

Nej nu ska älskling och jag gå och sova, det vet jag bestämt absolut är min grej :D
Godnatt sötnosar.

Kommentarer
Postat av: peter

sv det går inte jag jobbar då ;(

2008-06-15 @ 00:10:42
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback