födelsedags barn + lite annat

alltså igår vet jag inte vad jag höll på med.
glömed bort hälften vad jag skulle skriva här och
gjorde inte någoting som jag egentligen borde gjort..
 
Men vet ni, de jag helt glömde bort igår kväll var att jag skulle
berätta att en utav mina allra bästa kompisar fyllde år.
Peter, peter kjärsgård och absolut ingen annan. ♥
Han är allt och lite till. så än en gång petteboy, grattis!

Tillbaka till den 5 juni. alltså idag..
Idag hade jag min SISTA spanska lektion ever.
under mina glasögon syntes ett par tårar. och tro inte att jag var ledsen,
nej dessa tårar var av lycka, de var glädje tårar!
ALDRIG MER SPANSKA! åh shit, jag börjar nästan gråta nu också..

Iallafall, nu är allt fixat och klart. Allt är sytt och på limmat.
Allt är packat och ner slängt i väskan.
Nu är det danstävling som gäller. Imorgon bege vi oss till storstaden.
Imorgon bege vi oss emot SM! ( som om jag inte tjatat om de här innan, haha) Men nu gäller det verkligen, nu är det här. Enbart två dagar fram. De är verklighet! Känslorna är då olika.. förväntansfull, nervös( som inihelvete) glad, uppfylld, rädd, frustrerad..
Jag hoppas på det bästa. Och främst hoppas jag på att ni håller tummarna?
jag behöve er :)

NU måste jag säga hejdå. Jag har aldrig gillat det där med att säga förväl.
Något jag alltid försöker undvik men med sämre resultat..
Men nu måste det göras för kan inte sitta här hela kvällen.
Ni får har en trevlig helg, hört ryckten om att det ska bli ännu varmare..
& som ni vi det här laget redan vet ska jag  tillbringa helgen i hovet,
så sola lite för mig med, tack ;D

back at monday
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: peter

<33<33

2008-06-12 @ 16:02:56
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback