Kvälls update





Nej men ser där, hej på er! Det var visst ett tag, inte sant.. ?
Men denna helg, ( som så många andra) blev att umgås med pojkvän och för mig brukar inte det bli så mycket data när vi är tillsammans. Tråkigt för er.. bra för mig (faktiskt) Jag sitter alldeles för mycket här, det måste jag erkänna. Men efter 3 dagar är jag faktiskt värld att få sitta här, så de så!

Nu har allt gått tillbaka till det normala. Hela släkten åkte hem i fredags och huset är tomt.. fast rätt skönt måste jag säga. Visst är det jätte kul när det är här men gud vilken påfrästning, haha. Mitt rum som är så vackert och städat i vanliga fall.. bli som ett bombnedslag när Cissi kommer ;D Fast hon är söt! Ge mig gottis musik och andra roliga uttryck att göra populära här i småland, haha. Fats ibland kan hon fan ta och tagga helvete! hahaha

Mitt kaffe tog nyss slut, och min energi är på topp. Mitt mål för veckan som kommer - ut och springa minst två gånger. åh, ge mig kraft - ge mig styrka! Hjälp vad jag saknar dansen. Vet inte vad jag ska ta vägen och som pricken över i:et har nu min danstränare stuckigt till USA och kommer inte hem förens om 7 veckor.. Fast jag ska inte tycka synd om mig, jag önskar henne all lycka! Jag längtar redan tills du kommer hem Sabbe :D

AAAAH, nu ska jag upp till min garderob och dona. Jag bara älskar den, haha!
Som jag ha sa tidigare, vänta och se - de är syn må jag säga ;D 

 den är snart färdig.

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Hej Lollo! Nu blir jag imponerad. Ska du springa 2 ggr i veckan? Du ar bra du. Vad kul att hora att jag ar saknad! Men snart ar jag hemma igen och da ar det hardtraning som galler igen! Och da onskar du nog att jag vore kvar har : ) Halsa familjen.

Massa kramar Sabina

2008-07-29 @ 01:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback