Drömmar slår aldrig in

Hejhejhej på er alla! Sol vind och vatten, hade man ju absolut hoppas på, men vad ska vi säga?  Väder håller inte.. var på stranden i förgår men det var väl inte mycket till sol. Sjukt molning och vissa stunder fick man ha handuk över sig. & idag vaknad man med ett mulet väder och vår strandplan sprack direkt.. så trist att jag vet inte vad jag ska ta vägen!
Därför fick Ciss och jag trösta oss med att åka in till byttan och istället hälsa på Annie. Gottis med glass och en trevlig pratstund.

Men nu mina kära besökare men framför allt alla dans älskare, so you think you can dance rullar på TV förfullt och som vi alla veta - det går bara inte att missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback