behövlig uppdatering


sommarstädet 08


hej och hå, gott folk! På tiden att en ordenlig uppdatering sker, känns det som.
I'm a busy woman. But now, i'm here to stay.

Hela veckan har varit spexad av alla möjliga event. Jobbat sen i måndags men nu är det äntligen över, finito - The End.
I måndags var det en faktiskt en relativt lugn dag. Jobbade till 15.00 och drog sedan och sprang en runda med mamma. I tisdags blev det också ut och springa efter jobbet och träffade sedan Arnel en sväng. Köpte glass och tog en del bilder, haha.
 
I onsdags däremot åkte jag in till stan på kvällen för att repetera inför modevisningen på torsdagen. Så igår torsdag var jag hela eftermiddagen på hair och blev fixad både i håret och sminket. (Därför ingen vidare bra uppdatering) Sminkades till samuraj, så gled runt i svärd etc. Riktigt trevlig kväll! Bilder kommer.

Idag har jag och hela jobbet varit ute och ätit på byttan.
Vi avslutade sommar städningen med en oslagbar lunch bufée!  all slit har varit värt det för detta var utsökt, haha. 95:-/person och du får äta hur mycket du vill - ett lovande lunch tips måste jag säga (: Efter denna trevliga tillställning, gick mamma och jag vidare in till stan och shoppade oss ända upp till öronen! Kändes som en bra avslutning må jag säga. Både för mamma och för mig, haha.

Hoppas att er vecka har varit bra , med massor av sol och bad. De varma vädret har ju kommit så pass bra till mitt sommarlov. Nu ska jag banne mig ta igen allt jag missat! vi hörs  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback