back and away

Mitt längsta avbrott hit tills, från att vara ifrån bloggen. Vad är det nu , 5 dagar.. (?) men jag har inga skuldkänslor. Nu när vädret är som det är finns det inget behov av att sitta här, inne, och bloggar.. Och ingen tid heller för fem öre. Tror inte att ni känner likadant? Vilket underbart väder! Mamma läste nyss av termometern och 28 grader i skuggan är då inte dåligt. eller vad säger ni?

Dock är det alldeles för varmt för att vara ute på altanen, därför jag tog mig tid att sätta mig här. :)  men om jag ska vara ärligt har jag inte tid nu heller (egentligen), är i full gång med att backa till skåne. Ska bege mig ut på en resa dit själv, med ett byte med full mondering.. önska mig lycka till! Nej men skämt och sidor, jag ska ner till Peter och kalas där. Bada sönder hans pool och shoppa upp all min lön i stora drag. Låter väl helt okej? 

Men iallafall,  imorgon åker jag, måndag till lördag är jag på nya äventyr så vet inte hur det bli med uppdatering i fortsättningen heller. Fast ni har klarat er nu så en vecka till skadar inte?  Jag håller tummarna att ni få lika fint väder som jag troligtvis kommer få nere i skåne, sola lugn och kom ihåg - smörj in er!  kramar


Kommentarer
Postat av: p.eter

Ja för fan gantoftabor stanna inne!! ;O

2008-07-27 @ 17:16:54
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback