radiosong. Yellowcard

- & egentligen så arbetar jag på riktigt bra, men nu så har jag skrvit mer än en halv sida och orkar verkligen inte mer. Kan det få bli lunch snart? Sitter och håller på att svälta ihjäl..
Iallafall, för er som undrar vad jag håller på med , sitter och har engelska, andra lektionen för idag. Tisdagar, är fan den värsta veckodagen. Hela förmiddagen språk och slutar sedan vid halv 5, bara för att  de vill att vi ska gå in i väggen före 20 och för attj ag vill klaga och tycka synd om mig själv..

drygt en halv timme kvar? sitter och skriver om Yellowcard och låten One year six months. ( lyssna på den, riktigt bra.) Visst, om detta hade varit svenska så hade det varit så sjukt kul och gått relativ fort, men nej. Allt är nu på engelska och det går så trögt fram att jag kan spricka.
Nu vill jag faktiskt helldre stå inför klassen och göra min bokrecension - absolut mer åt de bättre hållet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback