radiosong. TV4

- Okej, nu så tänker jag inte skryta, men jag vill bara dela med mig och berätta om vad som händer imorgon. Uppspeld och förväntans full till 110%. Men som jag sa, jag vill inte skryta, jag är inte en sådan person. Hoppas jag i alla fall inte? Jag har nog bara rätt svårt att ta emot en komplimang, vad ska man sedan göra liksom? Säga tack som om man redan visste att man var duktig eller stöta bort den och förklara att "herregud, det är egentligen inte så svårt som det ser ut". Visst man älskar verkligen när man får en komplimang, (i alla fall jag) ingenting är bättre än det. Känslan av att någon gillar det man nyss gjort är faktiskt obeskrivlig. Ett exempel; som jag alltid säger, en bra dansare är inte bara en person som kan dansa bra, utan också en person som kan ta kritik åt båda hållen och inte framstå sig själv som bättre än alla andra, divig med andra ord kanske.

Iallfall det jag har försökt berätta, fast dragit ut på det en hel del - är att imorgon är jag ledig ifrån skolan. haha, wey! därför att TV4 vill göra ett repotag om discodans. Vilken chans ? jo tack, jag vet.. :D Skall intervjuas och dansa och vad vi ska ge järent. united, här kommer vi! & för er som inte vet, United - discogrupp där jag och fem tjejer till är med i. Önska oss lycka till? puss

Nu har jag suttit och gråtit i 2 timmar med Towsan, kollat 2 avsnitt av O.C! Vi är skadade, vi vet redan det ! haha


Kommentarer
Postat av: Elin ES07c

När kan man se det? :)

2008-01-25 @ 18:15:24
Postat av: radiosong

Han sa inte när det var, men han skulle höra av sig när och
då gör ja det också, haha :D

2008-01-25 @ 21:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback