radiosong. Långdag

- Helt slut i hela kroppen och träningsvärk lite överallt känns det som. Sitter och läser tidning och kolla TV samtidigt. Funderar  på att sätta på ett O.C avsnitt, måste hänga med i serien då den går på TV just nu. Dock så slutar jag sent, som jag nämnde tidigare- så hinner inte alltid kolla på det.. Mitt nya shcema för vårterminen suger!

Iallafall kom hem vid halv 6 idag, DÅ var min skoladag slut. Det är ju liskom redan kväll och hela jädra dagen är förbi. Mörkt när man åker till skolan, mörkt närm an kommer hem. Snälla kan det bli sommar snart?
Men fick springa från bussen hem då jag ville hinna se slutet på hanbollen, och herregud vad spännande. Sverige vann, värsta sportnörden jag blivit. haha! ( dock bara inom handboll ;D )

Nej nu blir det O.C med Towsan, och annat smått och gott. Kvällen blir att tillbringa tillsammans med henne :)


image17
Trörja med tryck och svarta pumps från topshop och örhänge från modcloth.

Kommentarer
Postat av: Jeremiah

weeey, tröjan, har du en sån elle vill du ha en sån och isf vad kostar den och sådära?
top shop finns ju hära uppåt i landet ;D om ni inte hart. puss

2008-01-23 @ 21:02:44
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se
Postat av: radiosong

I know. Tack :) Men jag hade tänkt fixa allt sånt där när vi kommer upp till er. :) I påsk du vet, vad jag ska shoppa då. Du kommer helt enkelt få stå ut! Bli en hel del affärer baby ;D

2008-01-23 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback