radiosong. Handboll

- Skulle skrivit igår, skulle skrivit i förgår men dock så ville inte min dator det. Mitt internet funkade inte, lite mindre bra men nu är jag här. Lite snabbt! Handboll på TV och jag är inne till tusen. Skriker och gapar som vilken annan idiot som helst.


igår var kul morgon vill jag säga, verkligen Inte. Ska vi säga så att mensvärk bara är ett onödigt lidande för oss kvinnor? Hade sovmorgon till halv 8, kanske inte så mycket men ändå några mer timmar att sova. Dock vaknade jag vid 6 och vred och vände på mig och kunde inte sova då magen värkte. Tack! 
Men tack och lov sov jag som en stock inatt, vaknade utvilad och pigg, fast det finns en nack del med det också, haha. När jag sover gott så rör jag mig och när jag vaknar ser mitt hår ut som ett helvete, rent ut sagt!

Nu har jag varit på dansträning sen 4 till 7 och jag mår illa och är sjukt trött. Tog nog i lite för mycket? Men inget annat kan vara roligare än dans. De bästa som finns, bara så att ni vet ;D  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback