radiosong. Gossip girl

- Stockholm den 27 Mars. nu är det bestämmt! Eller varit det ett tag men jag har iallafall bestämt mig. Jag ska spara & inte jaga i affärer för kläder/skor så att alla mina pengar spenderas där uppe istället. Så mycket bättre, så mycket mer. ♥ Dock har jag suttit och kollat runt på både kläder & skor och om jag känner mig rätt bra ( som jag borde göra..), förstår jag inte hur jag ska kunna hålla mig.

Iallafall satte mig när jag kom hem ifrån skolan, som jag förövrigt endast gick 2,5 h i idag, framför TV:n. Riktigt skönt och jag hade väldigt gärna haft en kaffe i handen, men ärligt talat - jag orkade verkligen inte göra någoting. Iallafall, när jag satt där och kollade på reklamen, som tar upp allt mer, såg jag rekalm om Gossip Girl serien! ÄNTLIGEN kommer den serien på tv säger jag bara. Haft den på datorn ett tag och kan inte slita mig ifrån. Serien är baserad på böckerna ( som jag har läst & som ni borde läsa?) och som har haft samma regissör som i O.C. Den 29 januari på kanal 5, jag råder er att kolla.


- - -
Skor från gojane.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback