radiosong. Godmorgon

- vi säger inte så mycket mer än att, ÄNTLIGEN så är det fredag! eller håller ni inte med mig? Än en gång har vi fått stå ut en vecka med hårt slit och arbete, och nu kommer vår välförtjänta helg. Dock har vi nog säkert lite kvar i skolan och kanske lite jobb kvar men snart så är vi lediga, i 2 hela långa dagar.

iallafall, Godmorgon, jag är pigg och glad. sprallig och så sjukt danssugen. Gårdagens träningen var nog den roligaste jag varit på, haha! Sjukt snygga steg, sjukt snygg dans, jag flyger på rosa moln ♥ Kan någon ta mig tillbaka, tack?

Dock missade jag handbollen, men det var väl kanske bra. Sverige förlorade och så som jag lever mig in i matcher var de nog bäst att jag inte såg den. TV eller något annat hade väl gått sönder, för hur kan man missa straffar? FEM STYCKEN, hahah! ehm, ja jag kanske inte ska säga något.. men fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback