radiosong. Fixat&klart

- ledig tid? jo tack, det skulle jag gärna vilja ha. Fullt upp och ingen tid för att sitta och glida runt vid datorn. Tack och lov är det fredag idag så kanske får en någelunda lugn helg. Dock får jag inte träffa Robin på hela helgen men får väl helt enkelt klara mig - bli en hel del sova kan jag tänka mig! Kan j upassa på att skryta lite om mig pojkvän, han är just nu på Sverige Cup och kommer förhoppningsvis ta hem allt ? haha, <3

Iallafall, nu är det bestämmt, Peter kommer till sportlovet v 8. Yes säger jag bara, äntligen fixat och klart! Dock blev Towe och jag blev bara lite fundersamma på vad vi ska göra dessa dagar, liskom Kalmar ? finns precis inte för mycket att göra här - men vi får väl dra in till stan och fika. Fik har vi ju iallafall gott om.  Vi kommer alltid på något, vi tre och så händer det alltid något. ♥ 


Kommentarer
Postat av: Peter

ja annars så kan vi bara umgås och njuta av varandra - och misstolka intre! :P

2008-01-19 @ 23:31:40
URL: http://peterkjearsgard.blogg.se
Postat av: radiosong

hahahahha, ;D absolut!

2008-01-20 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback