radiosong. Beslutsångest

- Mitt huvud värker, hela min kropp värker. Blev så sjukt trött just nu alltså så passar på att skriva innan jag slockna på tangentbordet. Skall snart glida och lägga mig i soffan och sova tror jag, men egentligen skriker plugg.. Men vet ni en sak? jag Orkar inte.

Skolan 40 minuter idag, haha. Tänk om alla skoldagar kunde vara så långa, eller ska man säga korta kanske?

Försöker lösa frågan vad jag ska välja för mitt indivuella val. Det enda jag vet är att det inte ska var något "seriöst" ämne, nu har jag snart sått ut med spanska i 1 år, nu ska jag ta något jag verkligen gillar. Jag funderar på Svart/vit foto, men samtidigt vill jag också välja webbdesign, dock är de sist nämna på 100 poäng och foto 50 poäng. De blir 150 poäng om jag räkna rätt och det får inte blir mer än 100 poäng nu till 2:an. ( ja typ ett halv år kvar men måste välja nu..) Ah, någon som kanske går/gått av dessa kurser? Ni kan ju lätt vara snälla och höra av er och berättar hur de är. Mitt beslut måste dock göras snarast..

Kommentarer
Postat av: Jeremiah

hm, har läst båda kurserna.
svartvitt foto är roligt men svårt om man inte har så bra koll på hur man ställer in bländare och slutartid och sånt. för jag antar att ni fotar analogt..
men det är roligt att verkligen få vara med och görahela fotot. och sådär. framkallnignsvätska luktar dock kiss.

webdegsin är också fett skoj, och du..har ju lite grunder iaf? mkt koder och lite krångel och sånt, men finns mååånga bra editorersom hjälper en när man gör en hemsida och så.

så det är ett svårtval.
fårni inte välja 100 i trean sen då? så kan du ju läsaden ena kursen sen.
eller så gör du såhär,att duläser 50p utökat.
för det är inte så mkt mer. kolla upp det så får du läsa båda kurserna nu? :)

2008-01-24 @ 21:42:55
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback