radiosong. Barndans

- Från kvart över 10 - till kvart i 6. 7,5 h på dansskolan hade jag kanske inte riktigt tänkt mig att spendera hela min söndag. Men vad gör man inte ? Hela förmiddagen höll jag i barndans och rullade runt på govlet och sprang runt till låtar som Emil i Lönneberga och Bamse. Sedan fick man ta jobbet att stå i recensionen tillsammans med mamma, och välkommna alla nybörare och visa vart de skulle ta vägen. Duktiga Louise!

Nu är jag helt slut och smörjt in mig med ett lager brun utan sol. Och nu, tog jag de säkra kortet och tog en jag brukar använda, Dove. Dock luktar man otroligt illa men vad gör man inte för att bli brun..
Jag kanske borde viga ett inlägg åt, om olika brun utan sol producter? får håla det i bakhuvudet.


Nu längtar jag bara så otroligt mycket efter Robin att jag håller på att spricka. Och att jag kanske få vänta ända tills fredag för att träffa honom gör det inte bättre. Dock så kanske han skulle palla sig hit imorgon, men han kommer hem vid 3 inatt/morgon och ska gliad till skolan sedan  - han kommer vara helt slut körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback