Yes!

- Med att tillbringat nästan 3 timmar på dansinstitutet slocknade jag hungrig och med blött hår igårkväll.. Dock känns alltihopa väldigt stressigt ? - men tack och lov, Falun blir av trotts alla omständigheter. På fredag, om precis en vecka, sticker vi klockan 12 och då bär det av till en om något ansträngade helg!  YES! :D

För er som undrar vad som händer just nu sitter jag som vanligt med datakunskap på fredagmorgonen. Blev helt vansining för en stund sen då jag kom fram till att jag hade glömt min novell hemma, som skall lämnas in idag!! Får antagligen skicka den via mejl, för då kommer dne ju faktiskt in idag ändå. Fast på annat sätt! De ordna sig..

Iallafall, idag är det skola till halv 4 sen bär de av till dansinstiutet, parträning. Senare ikväll blir det let's dance och bara massa Robin. ♥ jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback