TV

- Det är lördag och melodifestivalen är i full gång. Som vanligt är min familj placerad framför TV medans jag sitter här och bloggar. Brukar bli så.. haha jag lyssnar enbart och klaga på hur sämre och sämre melodifestivalen bara bli. Det enda som är roligt är Look och han från parlamenten jag alltid glömmer namnet på, haha. Jag vet inte varför jag inte gillar det men det har bara spårat ut, enligt mig nu va! :)

Iallafall, idag har dagen bestått av att fotas av kusin och middag borta hos mormor och morfar. Utsökt middag vill jag lov att säga, och efterätten var god och fikat också. Man känner sig så nyttig när man kommer därifrån, haha.

och jag är så danssugen så jag håller på att spricka? herregud, varför finns det lov på dansinstitutet? enbart två veckor kvar till falun och jag blir nervös bara jag tänker på det. Måste ta tag i min singel alltså, en sak som måste upp på min att göra lista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback