Tidsfördriv

- Jag är helt slut.. Och klockan är bara några minuter över tre. Lyckat! Jag fick nu veta att danslektionen i skolan är inställd så nu blir det att vänta tills tränngien på dansinstitutet börjar. Tror att jag ge upp sen med att sitta här och ta bussen bort till dansinstitueet vid fyra tiden.. Men det är i stort sätt 50 minter tills dess så blogg.se får underhålla mig och musiken i mina öron. Just nu spelas Only once med Yellowcard - mycket bra om jag får säga det själv men herregud, hur länge har inte den spelats i min mp3. Tro mig att jag känner att lite nyare musik borde läggas in..

- - - - ,.
och jag skakar, mindre bra. Ätit för lite,  så mitt blodsocker är väl inte så jädra bra nu.. fan jag som ska dansa! och Jag som faktiskt ha ätit idag, och godis. Troligtvis får de bli en tidigare buss bort så att Mc Donalds får rädda mig. Nyttigt, men fan var gör man inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback