radiosong. Petteboy

- och nu har han anlänt, Peter kjärsgård. Skånes stolthet! ♥ Min vän. Jag hänvisar er till hans blogg, en rolig man i sina bästa år ;D kjarsgard.blogg.se. Iallafall han kom igår, men inte hunnit med att skriva tidigare. En aningen hetsigt kan jag nog dra till med. Mycket skratt och stoj!

Som sagt , igår blev de Mcdonalds och mycket visningar då Towe och jag håller på att visa Peter allt vi kan och vet. Inte färdiga än vill jag lova ;) På kvällen var de kortspel igång och film. Vi visade också Peter the blackside och jag lovar att inte säga vem som var mest rädd. Helt knäppt tyst, i promise.
Iallafall, Idag har dagen de mesta dels bestått av disco filmer, kort och skratt. Ikväll blir det troligtvis rysare, jag vill inte veta hur det slutar.

Nu måste jag säga att dessa två små sötpotatisarna är otroligt gulliga, då de sitter med kladdkaka lågt upp vid öronen och på samma sida vid köksbordet, haha. Towe försöker lära Peter smålänska och Peter Towe skånska.. vi går inte in mer på detaljer

Nu tro jag att jag skall bli lite mer social än vad jag är nu. Och så tro jag att jag ska lägga in alla bilderj ag tagit, dock är de mesta roliga bilderna på Peters kamera.. ( aja, de fixa sig) puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback