radiosong. Into the blue

- Idag var det resursdag! jag älskar resursdagar för då är man ledig. Men nej, absolut ett nej. Inte idag. Asbolut inte idag. Idag skulle vi alla få dra oss in till skolan och dansa. Okej, visst jag går estetiskdans men när man får en gratis dag att vara ledig på då vill man vara ledig. Inte skola, inte skola på en ledig idag inte ens om man får dansa då.. Men det gick bra, kom upp vid kvart i 8 och var i skolan vid 9. Koregrafin är ok, rätt enkel dock liknar den något man höll på med på dagis tro jag ? tråkigt men det funkar.

Vid 12 så drog Steff och jag in till stan. Lite bättre lite roligare ♥  Belv en hel del små saker. Älskar att fynda på Rean och helst på killbarnavdelningen på HM.  puss!

Nu är jag ny duschad och sitter och lyssna på bättre musik. Into the blue med Sunrise avenue, åh helt förälskad. Och det bästa är att den är mer än 5 minuter så den tar aldirg slut känns det som, och när den ändå gör det är det bara att ta den på repeat.

Nu tro jag faktiskt att det få bli kaffe och imorgon få jag ta itu med min jädra  layout på den här bloggen. Inte nöjd alls, men ingen tid och ork att fixa den.. Duktiga louise, jaja! De ordna sig, logiska louise. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback