radiosong. Inget stopp

- Okej, nu har jag suttit och gråtit konstant i cirka 1 timme, Jag fråga mig om de är något fel på mina tårkanaler för de tar aldrig stopp, det bara fortsätter att rinna. snälla ? Kollat på världens underbaraste film tillsammans med Robin - Walk to remember . Egentligen inte någon märkvärdig film, men trots allt ( om man nu är lika känslig som jag förstås) så kan man inte sluta gråta. Så svårt att berätta om vad en film handlar om, för de låter bara så otroligt barnsligt. Men om man gillar kärleks filmer som slutar på något sätt som man i början inte förutspått så är detta en film att se!

Nu ska jag iallafall gå upp och försöka sova, Tur nog är jag hos Robin, så att få somna i hans famn är de underbaraste som finns. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback