radiosong. Helgen

- Imorgon är det måndag, och vet ni en sak - jag tycker faktiskt att det ska bli vädligt roligt och jag kan faktiskt dra till med att jag längtar. Men som ni kanske redan märkt, är jag som jag är!

Min helg i stora drag:
Fredags eftermiddagen och kväll spenderades med de underbara tösarna ( och pojk ) Uppvisning med United på travgala. Mycket trevligt må jag säga och underhållande också för den delen. En liten exident hände då bordet var för halt och all mat råkade på något underligt sätt hamna i Camillas knä. Tårarna rann på oss alla.
Efter åkte jag vidare till stan till Robin och spenderade resterande av kvällen och natten tillsammans med honom. Kunde inte blivit bättre ♥

Lördag blev att gratta lillebror och förska undvika att kolla på melodifestivalen. Gick väl sådär men jag håller ändå fast vid att det verkligen suger. Jag tro faktiskt att det nu har nått botten, men jag kommer väl ändå att förvånas nästa år..

& idag, söndag. Klockan 10 var det att bege sig till dansinstitutet och att ha barndans hela förmiddagen. Det här var en sådan dag allt gick bra och rullade på snabbt och lätt. Jag var väl med andra ord relativt mycket piggare än förra gången det var dags. Nu har jag hunnit med att både umgåts med Arnel och kollat ett avsnitt  O.C men också pratat med älskling. Snart blir det, en annan del av köpning. Världens underbaraste program - 20.30 på SVT1.

image29

Skor från asos, rött armband från Monsoon Accessorize och randigt tröja från ellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback