Godmorgon!

- och ska vi säga Godmorgon! Till alla morgonpigga människor där ute, inklusive mig. Dock är jag då inte morgonpigg, men spanska om se så där, 15 minuter.. Så tagit en av skolans datorer med våld. Måste ju underhålla mig med något då bussen går så jädra tidigt..  Åkte hemmifrån vid halv 8 och kommer väl komma hem runt  halv 8 ikväll också. Surt, men de ända som håller uppe humöret är dansen. 3 timmar och 30 minuters dansträning Tooday. och ni kan inte föreställa er hur jag längtat ! :D ♥ Idag är målet att bli färdig med singel men tro inte att det är realistiskt. Mer än halva dansen kvar, men en bit på vägen kan jag komma iallafall - det Måste jag. Den 8 mars bär det av de falund! 

Ni förstår inte hur dött det är här alltså, ljuset släktes också då ingen rör sig.. Tack så mycket! Aja, nu kanske jag borde glida iväg till spanskan. Önska mig lycka till - man ska då inte ha lov i språk, man glömmer så lätt. Iallafall jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback