Försäljare

- , jag råkade nog nyss ut för världens goaste "telefon försäljare" hahah, hjälp! Jag kunde inte hålla mig för skratt. Men egentligen var han ju inte telefon försäljare.. men vi säger att han var det, alla konstiga typer som vill snacka om ointressanta saker är ju typ det. Nämen titta gott folk, de har fått en helt egen kategori. Iallafall, om vi återgår till ämnet: Det handlade om något jädra oranget kuver. Men får jag det? noo, så jag hänvisade honom till mina föräldar, men attans - De var ju inte hemma så han skulle åter komma. Så det räckte inte med att han var rätt dryg på något roligt sätt utan också att han avslutar vårt samtal med "ja, men ha´d gutt så länge då!"  ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-02-25 @ 17:38:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback