radiosong. Dunder förkyld

- Okej, mina ögon rinner, min näsa helt igen täppt och hela jag är helt slapp. och ÄNDÅ så åkte jag in till dansinstitutet och hjälpte till med barndansen. Stå ut med att jag gnäller och snälla - ge mig lite beröm?
Fy fan rent ut sagt, sovit ruset av mig och legat och kollat på O.C. Faktiskt försökt undvika datorn för strålningen(?) gör att mina ögon rinner ännu mer.. Men nog om mig själv och min förkylning!

Hoppas att er helg varit bra och att ni tagit vara på den. Tycker allt att de få dagarna vi ha ledigt rulla på för snabbt och att man hinner inte njuta av att få vara ledig, men de är bara vad jag tycker.. Jag har i alla fall försökt ta det lugnt och umgåtts med pojkvän och familj. Skulle ha varit på fest men min familj hade visst bokat in en revy mitt på Lördag kvällen så det blev ingenting med det. Nu är det redan söndagskväll och ännu en vecka vänta oss.

Ni får ha det så bra så hörs vi i veckan. Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka bli frisk tills imorgon.♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Söt-unge. Du är bra!

2008-02-04 @ 12:57:00
URL: http://www.fluentgal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback