radiosong. De 3 discodivor

- Så nu har de 4 dagarna fått sitt slut och enligt mig, ( och jag tro de andra två också instämmer ) så har dagarna gått för fort. Peter har åkt hem och allt har återgott till det normala om man ska kalla det så. För er som undrar hur de sista dagarna var så kommer en enkel summering ;D

I onsdag så gled vi alla in till den stora staden, ganska mycket ironi i det, haha. Jag hade då redan bestämmt mig att inte köpa någoting och gissa hur det slutade? FAKTISKT så köpte jag absolut ingeting. Ingenting , och jag var och är så fruktansvärt stolt över mig själv. Men nog om mig, Peter fyndade så det stod härliga till. Hittade både dunjacka som linne och mycket mer! Varierade på inköpen vill jag lov att säga, haha..Towe hittade en hel del också. En jacka och en längre tröja, mycket fint! Jag höll mig till att pröva kläder och ta kort, så mycket jag! iallafall, efter en hel dag i stan åkte vi hem och myste. Kollade film och drog ut i skogen och spatserade ;D Bilder kommer. Towe drog hem till sig runt midnatt och Peter och jag satt uppe - Mycket  snack och skratt blev de innan vi somnade, ! ♥

Idag så tog vi förväl, åt vår sista måltid tillsammans då Peters tåg gick 10 i 3. Måste säga att jag redan saknar oss. De 3 discodivorna will be back!

image49
Svart kjol med kedja från Monki, röd mössa från asos och vit tröja från topshop.

Kommentarer
Postat av: Peter

klart vi kommer tillbaka (:

2008-02-21 @ 22:27:57
URL: http://kjarsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback