S och L som gud skapade dem.

Stephanie begav sig nyss hem för kvällen. Uppladdat med chips och dipp har vi suttit bänkade framför Idolfinalen. Vi vet, fredagskväll och idol. Men vadå, vi vet att Idol är som det är.. Trotsallt slutar det ändå med att man kollar på det tillsist. Kom inte och säg att ni inte har fastnat. Jag vet att ni har det.

Det är dock tur att Steff och jag är så pass bra, som vi verkar tror att vi är, haha. För det mesta har vi bara suttit och klagat och skrattat hejdlöst. Dock måste jag faktiskt bara slänga in en kommentar om att i år var det faktiskt rätt person som vann. Heja Kevin! Steff och jag snackade om att bara för att, och för att det är hon & jag - hade vi tänkte komma med kevin tröjor på måndag och spela hans skiva i en bärbar cd spelar. Vad tror ni, något som skulle vara uppskattat?

Annars så har dagen bestått av en himlans massa dans. I skolan bjöts det på dansföreställning och senare var det 1,5 timmers dansträning. sånt gillar vi!

Nu är jag trött som ett helt ålderdomshem! Idolfinaler tär på en må jag säga.. 

 Imogon blir det julklappsshoppning och julbak med Steff. Vad var det jag sa.. jag bakar f'n hela tiden. Det ironiska med det hela är att jag låssas att jag kan baka, i verkligehten är det en helt annan femma.

Vi säger helt enkelt så här:
Om jag inte är en fara i köket heter jag inte Louise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback