Fullt upp medvedslös.

Sholahopp!

Det är uppspelningsvecka i skolan = inga lektioner.

Det är jätte skönt att slippa lektioner, verkligen men det menars inte med att vi inte har mycket att göra. För de har vi verkligen, lite för mycket om ni fråga mig då vi har vårt genrep på onsdag..

Fast idag var nog vår effektivaste dag. Hjälp vad mycket vi hann med! . Tänkt om vi bara hade fixat allt det är liite tidigare så hade det inte behövt bli så här streessigt. Men det är väl det lite skarmiga med hela projektet och försesällningar? Kaos i slutet, succé på premiären. Eller hur är de med man säger?

När klockan tack och lov tickade till 16.00 var det daggs att fara hem. Ta de lugnt? oh nej, vet inte vad som for i mig med det var på med löpar skorna och sen var det bara ut och springa en runda. Vet ni vad, det var det skönaste jag gjort på hela dagen! & innan tröttheten hann i fatt mig hannjag också med att baka lussekatter tillsammans med mamma.

Sen slocknade jag i soffan, stenhårt. Fast jag pratade med frida i mobilen, dock mer i sömnen och halvt sovande..

De kallar jag medvedslös ;D

Nu måste jag sätta igång med Historia rapporten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback