Flera bilder säger mer än 1000 ord

Söndagen den 14/12

 

Passade Hannapanna från 10.00 - 13.00
Lika underhållande och skrämmade som vanligt. Flickan har tappat tre, T R E tänder.. vart är min bebis? äh annars stod film, bad och mamma,pappa & barn på schemat.



Sista dagen för historiainlämning.
Från halv 2 var det finputtsning som gällde. Nu är rapporten äntligen inlämnad.



På eftermiddagen blev det fika och  ett 24 avsnitt
med pappa som sågs och därefter gav  vi oss ut med bilen. (bilder: google)






Klockan 18.30 Kom Steff förbi
och vår bakkväll blev idag istället . Julcupcakes bakades och oj så skoj! & gott för den delen med.


Wollah! Min dag i bilder. Lite roligare.

Eller rättare sagt:  jag är för lat som inte orkar sätta mig ner och skriva en helt inlägg
om dagen i enbart text. 

ehm, jo så kan man ju också se på det..

Kommentarer
Postat av: Peter

detta var nog det Läääängsta inlägg jag sett ;D (: du jag vill träffa dig snart bitch :D massa sugen på en knasig Peter och Louise dag! :D (L)(L)

2008-12-17 @ 20:50:12
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback