Dottefolket och de vidunderliga äventyret!

Och jaa, vad ska jag säga mer än att..

- Barnföreställningen blev en succé. Alla älskar oss!

Så glada och stolta vi var efter första föreställningen, trodde jag aldrig att vi skulle vara. Allt slit, var såå mödan värd. .


Hela gänget från vänster: Drottning, Olivia.  Dotte + ondtjänare, Johanna. Trilliningarna Dotte mus, Dotte bus och Dotte lus  Elin,  jag & Ida. Visa Lovisa, Julia. Kungen, Steff.

Sittande
: Dotte Gotte + Kalum, Kristin. Dotte + Tjänare, Lika. Dotte + tjänare, Emilia. Dotte + Tjänare, Kajsa och Prinsen, Linn.  

 
Behind the scenes. Steff och ida mitt upp i allt sminkande.

 
The queen and the king. & såklart fångades trillingarna på bild!




ES07C forever, yeah you got that right!


Tack för en otroligt rolig resa tillsammans!  

Imorgon är de sista gången föralltid.
Låt det bli den bästa!

Wish us luck ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, så bra ni var. Du var ju såklart bäst! Ses om några timmar.

2008-12-06 @ 01:00:59
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback