Annandag och kan jag gissa mig till vad ni gjorde idag?

Körslaget står på inne i vardagsrummet. Släkten sitter där, jag sitter här. Hoppas att er julhelg har varit lika lyckad som min varit. Nu är julen helt enkelt över.. Bara nyår att se fram emot, och vad jag vet är det inte så bara! 

klockan 10.00 idag.. ett klockslag som många är bekanta med va? Jag funderar på hur många det var som stod på affärsdörrarna och bankade vid den tidpunkten idag. Vad tror ni? Ett par miljoner.. är det möjligt? Självklart var jag där - det är så trevligt med massvis med folk som bara står i ens väg.

Fråga mig inte varför vi ens drog oss in till stan när man  redan sen innan vet att det kommer vara kaos. Vad man skulle kunna skylla på och som kunde vara sannolikt är, Rean! Den så omtalade rean, den så brutala rean som lägger sig som ett täcke över hela staden. Fast jag skulle ljuga om jag sa att det var rean som drog, allt jag vill ha och köpt idag var inte på rea. En annan sannolikhet kunde varit att juklapps pengarna behövde spenderas upp. Det kunde absolut varit en anledning. Ni vet ju hur jag är.. pengar bränner så enkelt. Fast nej. Varför i allsings dar åka in till stan en dag som denna?

ja, det är frågan det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

börjar inte körslaget idag?

2008-12-27 @ 14:55:07
Postat av: radiosonggirl

haha, ja du. Jag vet bara att min familj kollade på det igår! Fast ja, det verkar som om det går idag med. Ojoj körslaget två dagar i rad det är inte dåligt det..

2008-12-27 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback