Tröttsamt och en hel del personligt.

[Onödigt personligt inlägg. Men jag vet inte var jag annars skulle få ur mig det. ]
- - -

Nu är jag så trött på det här alltså.
Jag orkar inte längre, orkar inte längre vara den personen som alltid håller kontakten. Orkar inte vara den som alltid får vänta för att det ska passa personen ifråga. Orkar inte vara den som se till så att kontakten hålls, alltid ta insiativ och att snacket rullar på.  Vad är det här liksom? Inte riktigt vänskap iallafall..  Med andra ord nu så vet jag vilka som är mina riktiga vänner.

Jag orkar inte, hör ni det.. så jäkla trött på det - så vet ni, nu ger jag upp.

Framöver håller jag mig till dem som jag älskar och de som älskar mig.
Jag vet vilka ni är, Ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback