En snabbvisit



Hej på er alla. Blir tyvärr bara en snabbis..
Det är ju tisdag och so you think you can dance är i full gång ( paus förtillfället) Som den dansnörd jag är, går det bara inte att missa. Ni får leva med det :)

Så vad har hänt idag som är värt att berätta? ja, vi kan börja med att jag som vanligt skämde ut mig idag igen.. stackas byggarbetare eller vad han nu var för en (?), skrattade en hel del åt honom och dum som jag är tror jag att, när folk är utom synhåll, hör det inget heller. Men vilken miss!  Jag hoppas att han inte tog illa upp..

Nog om det, fick stressa igenom lunchen idag för att hinna till lektionen efter. åh, får verkligen panik när vi aldrig få tid till att dsuchar efter dansen,  på 35 minuter med lunchen inräknad, det går aldrig utan att stressa.

När jag väl kom hem drog mamma ut mig förut för att gå en runda. Måste säga att gå är så mycket tråkigare än att springa. Så drygt! usch, men det gick rätt fort. Jag babbalde, mamma lyssnade och jag fick träningsvärk i käkarna.

Imorgon blir det idrott och sedan en springmarsh till balett. På 10 minuter.  Jag älskar mitt schema!  När jullovet kommer har nog alla i min klass blivit rätt bra på att stressa..

Nej, nu fortsätter det. se you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: michaela

svar: tack så mkt! :)

2008-08-26 @ 23:40:26
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback