Spending is believing



Att jag skulle hitta alla dessa tre linnen på åhlens hade jag då ingen tanke på. & inte heller att indiska kunde ha så sjukt snygga skor. Ibland, eller rätt ofta, är det tur att gå med Frida på stan. Linnerna är jag mest nöjd med, letat överallt efter sådana och så hänger de på åhlens av alla ställen, haha.

Kuvertväskan kommer ifrån glitter och den svarta från HM. Måste samla på mig på småväskor, väskor överhuvutaget. Känns som om jag inte har några alls..

Aja, en dagsshoppning! and i'm happy

Kommentarer
Postat av: C.

softa grejer! hade du letat efter brottarrygg li8nnen? eller var det ngt anant somv ar speciellt med dem? jag vill också shoppa med frida, skicka upp er själva till sthlm! gärna med en trisslott med en miljon på också, vore schsyst :D

2008-08-31 @ 22:31:34
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback