tröstshoppning

Kan det inte bara ta och bli höst nu så att jag få klä mig.. höstigt :D
Varmt och snyggt! Jag älskar hösten, speciellt den här hösten. (och den har inte ens börjat än, kan inte bli bättre!) Helt galet snyggt mode om ni fråga mig. Så föresten hörrni, när blir det egentligen höst? jag hade typ tänkt mig att när skolan börjar men vafan, vad har vi haft för väder idag om inte typ jätte mycket sol och klar blå himmel.. verkar blir likande väder imorgon också.. åh jag blir så trött. För 3 månader sen ville jag ha sol, nu vill jag ha regn och rusk. Hjälp vad man ändrar sig snabbt, haha



Guns N roses T-shirt,  Amplified Vintage. Strumpor, Gina Tricot. Svart linne med tryck, Gina Tricot. Klänning, Flash ( tror det eller ej.. första och sista (?) haha nej, vi får se. ) Penn kjol, Gina Tricot. Tub halsduk, Gina tricot.


& jag vet, jag är lat. Jag som alltid brukar göra så fint och greja med bilderna. Men nepp, inte idag. Orken måste finnas och nu känns det som om det skulle ta en hiimlans lång tid för att få in min shoppning.. så istället för att få in dem en månad efter, helt färdiga och glänsande - så slänger jag in dem nu halv färdiga men ändå i tid!

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

Haha e t-shirten köpt i kalmar? (A)

2008-08-29 @ 23:17:57
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback