Louise i ett nötskal

Godmorgon!

Jag är helt otroligt. Stressa igenon hela morgonen för att jag tror att de är torsdag och att jag då också ska dansa efter skolan. Men efter mycket om och men slår det tack och lov rätt i skallen, och jag kommer underfund med att det faktiskt bara är onsdag.. det är jag i ett nötskal, att blanda ihop dagar, inte första gången det händer.

Idag börjar skolmorgonen med ett engelska test, ska få göra ett gammalt NP i engelska B, för att få se hur lätt respektive svårt det är. Jag tippar på det  sist nämnda.. uscha

Men nej, nu måste håret blåsas och sen går bussen.
& vi ses efterskolan, det var ju inte någon dans som sagt (:

Kommentarer
Postat av: Sonia

men tack snygging! :)

2008-08-27 @ 16:12:39
URL: http://soniajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback