Lördagskvällen

Hej på er. Hoppas att ni hade en lika trevlig lördag som jag hade. Bilder från gårdagen kommer, när jag väl fått tag på Kristin och kommit underfund med hur fan jag ska få alla..

Men Iallafall, på dan igår träffade jag Steff istan. Tog en fika och strosade runt lite! Senare kom Kristin och Emilia in till Kalmar och vi alla åkte till maxi för att storhandla, till kvällens stora matlagning och tjejkväll. Vet inte när jag hade tjejkväll senast.. usch allt för länge sedan. & oj vad jag har saknat det! Länge sen jag hade så här roligt, och kan nog tala för alla att kvällen blev otroligt lyckad. Med god mat och gott sällskap blev det mycket skratt och roligheter.

Kvällens i-landsproblem var hur tusan vi skulle få upp Steffs nyinköpta Kokosnöt. Det sluta med att jag tillsist tog hammaren, och bankade & skrek  tills hela golvet var fullt med smulor och skal, haha. Dock var inte allt besvär lönt, för har nog aldrig smakat något så vidigt som kokosmjölk.. men kul hade vi, och det är väl det viktigaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback